شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
طرح «خود اظهاری» کنتورهای آب در حوزه شهرستان زهک در حال اجرا است
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک از اجرای طرح «خود اظهاری» کنتورهای آب در سطح شهرستان خبر داد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک از اجرای طرح «خود اظهاری» کنتورهای آب در سطح شهرستان خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، "غلامحسین لکزائیان‌پور" مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، از ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان با اجرای طرح «خود اظهاری کنتور های آب» در این شهرستان خبر داد.

وی، اظهار داشت: در جهت تحقق دولت الکترونیک و ارتقای سطح رضایتمندی و اعتماد به مشترکین، طرح «خوداظهاری کنتور‌های آب » با ابتکار معاونت خدمات امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در سطح استان و از جمله در شهرستان زهک اجرایی شده است.

لکزائیان‌پور، ادامه داد: در این طرح، مشترکین آب می‌توانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور آب خود را به دو روش به شرکت آب و فاضلاب اعلام نمایند.

وی افزود: در روش اول مشترکین آب می‌توانند از طریق تلفن همراه (از چپ به راست) کارکرد کنتور خود را به صورت (رقم مصرفی آب * کد اشتراک آب) از طریق پیامک به شماره 30006222 ارسال نمایند، در روش دوم نیز از طریق سایت شرکت به آدرس http://eportal.abfasb.ir کارکرد کنتور آب خود را در قسمت میز خدمات الکترونیک (بخش خدمات الکترونیک مشترکین) ثبت نمایند.

▪️وی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از شهروندان که در این خصوص با شرکت همکاری می کنند، خاطرنشان کرد: مشترکین آب با همراهی در اجرای این طرح ،ضمن کمک به تحقق دولت الکترونیک، به کاهش هزینه‌های شرکت و همچنین اعمال مدیریت مصرف آب نیز کمک خواهند کرد.

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal